loading...
کسب درآمد در وقتهای مرده و بدون سرمایه
معزی بازدید : 6 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 من مدتیه توی این سایت هایی عضوم که از طریق کلیک روی تبلیغات کار میکنن و درامد کسب میکنم من بعد از دو ماه اولین پولم رو از طریق واریز به حسابم در بانک ملت گرفتم  تا قبل از این چون مطمئن نبودم به کسی معرفی نکردم اما حالا دارم به همه دوستانم در اینترنت این رو معرفی میکنم. این سایت ها ایرانی  و یا خارجی هستند و از طریق بانکهای کشور یا بانک های مجازی مثل پی پال ، پی زا و یا پرفکت مانی و ...  پول کار برها رو پرداخت میکنه.

 

ازطریق لینک هایی که براتون میزارم میتونین عضو بشین و بلا فاصله شروع به کارکنین. (البته بعد از خوندن آموزش ها و تحقیق) بعد از عضویت یک لینک فعال سازی  سایت براتون میفرسته به ایمیلتون که بااون میتونین وارد سایت و حساب  کاربریتون بشی . البته نباید انتظار داشته باشینیه شبه ره صد ساله رو برین باید مثل کارهای دیگه مرتب با نظم و پشت کار جلوبرین و با صبوری نتیجه زحماتتون رو بعد از چند ماه کار ببینین. بعد از عضویتحتما قوانین سایت رو بخونین که خیلی مهمه . برای استفاده بهتر از سایت حتی الامکان  از مرور گر  فایر فاکس استفاده کنین.

منخودم بخاطر این عضو شدم  پیش خودم گفتم من که هر روز تو نت هستم حالا روزی5 دقیقه هم میرم توی این سایت کلیک میکنم یا پول میدن یا نمیدن  اگه بدن کهعالیه اگرم ندن چیزی رو از دست نمیدم  چون هیچ هزینه ای نداره. الانم کهاولین پولم رو گرفتم و میخوام که شما دوستان هم ازین قافله عقب نمونید و ضمن کسب درآمد خوب برای خودتان یک نفعی هم به من برسد.از طریق درصدی که از کلیک های زیر مجموعه ها به هر عضو میرسد

در پست های بعد توضیحات بیشتری میدم در مورد این موضوع.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 3,145