loading...
کسب درآمد در وقتهای مرده و بدون سرمایه
معزی بازدید : 15 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

PTC یا همون کار از طریق کلیک روی تبلیغات چیست؟

 

 

PTC مخفف کلمه Paid To Click به مفهوم پرداخت به کلیک به عنوان نسل جدیدی از کسب و کار آنلاین با محوریت فعالیت و مشارکت کاربران در تجارت الکترونیک می باشد. در این نوع کسب و کار، کاربران در منزل و در اوقات فراغت با مشاهده تبلیغات، به کسب در آمد می پردازند. و همچنین صاحبان سایت ها و پایگاه های اینترنتی با قرار دادن تبلیغات خود در این کسب کار،به افزایش بازدید و ترافیک سایت خود دست خواهند یافت. در واقع سایت های PTC واسطی بین کاربران و تبلیغ کنندگان می باشند که در این کسب و کار، هر دو طرف به سود دهی و بهره وری دست می یابند. کاربران از طریق مشاهده و کلیک بر تبلیغات به کسب درآمد دست می یابند و تبلیغ کنندگان به افزایش بازدید و ترافیک وب سایت خود نایل می شوند. در این بین صاحبان سایت های PTC که بستر این کسب کار را مابین کاربران و تبلیغ کنندگان ایجاد نموده اند، از دو طرف به واسطه ارائه خدمات PTC برای این کسب و کار، به بهره وری و کسب درآمد می پردازند.

 

برای مشاهده بقیه متن لطفا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

شما با عضو شدن در این سایت ها به دو صورت کسب درآمد میکنید :

 

1 ) کلیک کردن خود شما ( مشاهده تبلیغات )

2 ) کلیک کردن نفرات شما

 

ماهیت این سایت ها تبلیغاتی است، یعنی از یک فروشنده هزینه ای برای تبلیغ و افزایش ترافیک سایت گرفته میشود و مقداری از این هزینه برای مشاهده تبلیغ به شما پرداخت میشود. حال شما هم میتوانید با معرفی نفرات دیگر به این سایت های تبلیغاتی درآمد بیشتر کسب کنید .

 

 نکته مهم : آیا قصد ساخت وبلاگ برای گرفتن نفرات مستقیم را ندارید؟ آیا وقت کافی برای معرفی این کار را ندارید؟ آیا نمیتوانید نفرات دیگر را به سایت ها معرفی کنید؟ آیا میخواهید تنها خودتان فعالیت داشته باشید؟ بله این امر قابل اجراست! در این سایت ها دو نوع زیرمجموعه وجود دارد :

 

1 ) نفرات مستقیم که به وسیله لینک شما در سایت عضو شده اند .

2 ) نفرات اجاره ای ! که در سایت موجود است .

 

شما میتوانید چندین زیرمجموعه برای یک ماه اجاره کنید، شما میتوانید عضویت خود را ارتقا دهید و دریافتی بیشتر داشته باشید.

 

در این سایت ها  نفرات مختلف اجاره ای وجود دارد که میتوانید آنها را به مدت 30 روز در اختیار خود گرفته ( با قابلیت تمدید اجاره افراد ) و به سادگی به درآمد مناسبی دست پیدا کنید. با افزایش زیرمجموعه و همچنین ارتقاء عضویت نیز میتوانید درآمدی چند برابر داشته باشید.

 

حال این درآمد تنها با صرف 30 دقیقه در روز بدست می آید که زحمت چندانی هم نخواهد داشت، اما در این راه مانند تمام مشاغل دیگر باید صبر پیشه کنید و به مدیریت نفرات بپردازید اما بعد از مدتی خواهید دید که زحمات شما به بار مینشیند و درآمدی ثابت و مناسب خواهید داشت .

 

شایان ذکر است که این روش کسب درآمد کاملا قانونی و مطمئن میباشد و سایت های معرفی شده در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد ثبت شده و دارای مجوز فعالیت هستند و شما میتوانید با مراجعه به اینجا آنها را استعلام کنید .

 

چند نکته قابل توجه :

نکته اول : با توجه به وجود زیر مجموعه، سایت های کلیکی جزء شرکت های ه*ر*م*ی محسوب میشوند؟ قطعا خیر . زیرا این سایت های کلیکی به صورت تک سطحی کار میکنند که کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد،

 

نکته دوم : سایت های زیادی در این زمینه فعالیت میکنند که اکثر آنها بدون مجوز و بدون پشتوانه هستند و بعد از مدتی کلاهبرداری خواهند کرد، اما سایت هایی که در اینجا معرفی میکنیم، دارای مجوز فعالیت می باشند و کاملا اصولی و قانونی فعالیت میکنند .

 

نکته سوم : سودی که از کلیک زیرمجموعه ها به شما پرداخت میشود ، به هیچ وجه از کارکرد آنها کسر نمیشود بلکه سایت به علت قدردانی از معرفی نفرات توسط شما ، در ازای کلیک آنها به شما مقداری سود پرداخت میکند .

 

نکته چهارم : قابل توجه افرادی که قصد ندارند با لینک ما عضو شوند و میخواهند به طور مستقیم در سایت ها ثبت نام کنند : به طور کلی تمام افرادی که در این سایت ها ثبت نام و فعالیت میکنند ، زیرمجموعه یک فرد دیگر هستند ، یا به طور مستقیم توسط فردی به سایت دعوت شده اند و یا بعد از مدتی توسط فردی اجاره میشوند ، این فرایند هیچ تاثیری در فعالیت کاربران ندارد .

 

نکته پنجم : با یک کامپیوتر و خط اینترنت بیش از یک بار ثبت نام نکنیدچون احتمال دارد اکانت شما مسدود شود.

 

نکته ششم : زمان شروع این کار ممکن است لازم باشد وقت بیشتری صرف کنید تا روند کلی کار برای شما مشخص گردد، یا اینکه بخواهید وبلاگ بسازید یا تنظیمات سایت ها را انجام بدهید و... پس چند روز اول شروع کار را صبر پیشه کرده وشکیبا باشید تا روند کارتان به سرازیری منجر شده و با زمان کمتر، بیشترین بازدهی را داشته باشید.

 

نکته هفتم : شاید بگویید با کلیک بر روی تبلیغات 10 تومانی درآمد زیادی کسب نمیکنید ، اما درآمد اصلی در این سایت ها نفرات زیرمجموعه هستند که به صورت اجاره ای در سایت ها موجود بوده و میتوانید با اجاره آنها به درآمد بالایی دست پیدا کنید .


نقل بدون ویرایش از سایت گراند مانی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 3,128